Monday, April 8, 2013

Milkshake sa jagodama

 
 
 
Nas najstariji klinac studira inzinjering na McMaster-u u Hamiltonu. Prva je godina i prosle nedelje su mu se zavrsila predavanja. Iako je samo sat i po do njegovog kampusa, nije dolazio kuci cesto. Imao je peh da se razboli i ja sam u petak otisao po njega da proved vikend u kuci, da se odmori, klopa zdravu hranu, dobije maminu paznju.
 
 
Kada sam se vratio sa Lakijem sa njegovog plivanja sinoc, odem do Andrejeve sobe, a tamo i Rankili i Alek. Ranka slaze ves i cumura sa sinovima... Dobio sam pitanje da li znam kako se pravi milkshake, rekoh ne znam, ali cu nauciti brzo :). Internet, google i zacas recept. Bilo mi je smijesno da je recept za tri 'porcije', rekoh super za njih trojicu, mada sam posumnjao da ce Alek htjeti jedan. On je skroz u fazonu zdrave hrane i vjezbanja, i jedini shake koji bi uzeo, (a i sam ih pravi) je protein shake. Njegovo odbijanje su Andrej i Laki docekali sa adobravanjem, vise za njih. Iako je razlika 12 godina medju njima, nevjerovatno koliko slicnosti postoji medju njima, a onda i nije cudno, "napravljeni su od istog materijala".
 
Nego nazad o milshake-u, probao ga nisam, ali po zadovoljnim licima Nane i Lakija, izgleda mnogo dobar. Jagode, sladoled i mlijeko, nema sta da ne bude dobro...
 
 
 
 
 
Potrebno:
 
1 casa od 250 ml opranih, ociscenih i isjeckanih jagoda
 
2 case od 250 ml sladoleda od vanile (sto je sladoled bolji, i milkshake ce biti bolji)
 
10 ml ekstrakta od vanile
 
375 ml mlijeka
 
 
A napraviti ovako:
 
1. Staviti sve sastojke u blender.
 
 
 
2. Pritisnuti jedno od dugmica da se sve usitni, izmiksa...
 
 
 
 
3. Sipati u case, staviti slamke, gotovo. 
 
 




No comments:

Post a Comment