Wednesday, January 20, 2016

Badem Kolac (po MaxiVidinom receptu)



Pisem blog sa manjim I vecim prekidima skoro 6 godina. Skoro nestvarno.

Cesto sam znao da budem gost na mnogim drugim blogovima, da vidim sta ima novo, a sta staro...
Kako vrijeme prolazi sve manje I manje vremena imam za to I moji odlasci I citanje drugih blogova se svelo na njih par, uglavnom onih koje sam pratio kada sam I pocinjao sa pisanjem. Jedan od njih je I Deanin blog gdje se moze naci nevjerovatan broj recepata za slatkise sa perfektnim receptima, kao I fotografijama.

Bravo Deana.



Jedan od njenih recepata sa 'Hall of Fame' je i Badem Pita. Ja sam je ovdje 'prekrstio' u Badem Kolac, najvise iz razloga jer sam sve smanjio za trecinu, i onda izrezao i ubacio u korpice. Ima vise razloga zbog toga, Nana i Alek nisu tu, ja sve manje jedem ugljene hidrate, Ranka i Laki ionako skoro nikad ne jedu kolace, tako i kada odlucim da napravim nesto slatko, pravim minijaturne verzije. A u zadnje vrijeme je bilo toga malo vise.

Nekad je stvarno skrnavljenje da se pise ovakav post kada vec postoji savrseni recept, a onda opet neko moze ovde da svarti a da ne zna za ovu pitu/kolac.

Kako god, evo kako je to kod mene bilo.



Potrebno:

za kore:

100 g brasna

2 zumanca
100 g putera
1 vanillin secer

za fil:

130 g secera
2 bjelanca
145 blansiranih mljevenih badema
1 vanillin secer

A napraviti ovako:

1. Stavitiu dublju posudu brasno, zumance, vanillin secer i kockice hladnog putera.


Umijesiti tijesto, u pocetku koristeci dvije viljuske, da se svi sastojci sjedine.




2. Podijeliti tijesto na dvije polovina, umotati u plasticnu foliju i ostaviti u frizider da se 'odmara', dok ne napravite fil.



3. U dubljoj posudu umutiti bjelanca sa postepenim dodavanjem secera u cvrsti snijeg.




4. U umucena bijelanca pazljivo dodati badem.



5. Na pobrasnjenoj povrsini razvuci tijesto u dvije kore. Velicina kora treba da bude velicina pleha u kojoj cete da pecete kolac. To je kod mene bilo 20cm x 20cm dublji pleh. Prebaciti prvu koru u posudu za pecenje oblozenu pak papirom.



6. Preko prve kore nanijeti ravnomjerno fil sa bjelancima, pa preko staviti i drugu koru.

7. Peci u ugrijanoj rerni na 160°C oko 45 minuta. Peceni kolac odmah posuti sa vanillin secerom i ostaviti da se potpuno ohladi.





8. Izreazti na kocke i uzivati.

 




 


1 comment:

  1. Bravo za recept i drago mi je sto ponovo mogu procitati nesto novo na tvom blogu. Nadam se da ces nastaviti tako. Topli pozdrav

    ReplyDelete