Tuesday, October 11, 2011

Usukana Pogaca (Vrtaljica)



Nije neka tajna da mi je slaba tacka pogaca... Kada sam otisao prije neki dan na Snjezin blog koji je pod istragom ovog mjeseca, docekala me Usukana Pogaca. Nisam joj mogao odoliti, a kako je prva pogaca 'pukla' u nedelju, onda sam ponovio pravljenje i juce (bio je praznik). Da bi bila drugcija, punio sam je sa sirom a pekao na rostilju. Ispala super i opet se pojela odmah. Hvala Vrtaljice...

A evo kako je to bilo kod mene zadnja dva dana.



A i ova sa rostilja




Potrebno:

800 g brasna
7 g instant kvasca
250 ml mlijeka
200 ml jogurta
2 jaja
meki margarin za premazivanje kora
kasikica secera
susam i mak sa soipanje
kasika soli 

 i jos jedna curka oko 6 kila teska

A drugog dana, nisam imao dovoljno jogurta, tako da sam zamijenio jogurt sa vodom, a i dodano je jos sira, nekih 100 g , dovoljno da se pokrije povrsina jufki.

A napraviti ovako:

1. Prosijati brasno sa kvascem, secerom i soli.
2. Dodati jaja, jogurt i ugrijano mlijeko. Zamijesiti tijesto. To kod mene radi Mr. Red.


3. Prebaciti tijesto u blago nauljenu posudu, pokriti o ostaviti da tijesto naraste.
4. Od nadoslog tijesta oblikovati valjak, pa ga izrezati na cetiri dijela.
5. Jedan po jedan rastanjiti u obliku pravogaonika, pa premazati margarinom.


Slagati jufku jednu na drugu, a zadnju ne premazivati. Kako se koja jufka doda, prije nego sto se premaze margarinom, krajeve sastaviti, a onda oklagijom preci preko.


6. Izrezati na 8 jedankih traka.


7. Svaku traku uvrnuti uzduzno, pa je vezati u cvor.


8. Sloziti u podmazanu i pobrasnjenu tepsiju. Premazati mlijekom, posuti susamom i makom. Upaliti rernu na 200°C, pa kada se rerna ugrije, peci pogacu 35-40 minuta. Zadnjih 15-tak minuta pokriti aluminijskom folijom.


E sada skinuti onu curku sa raznja,


pa sa ovom pogacom reci do vidjenja dijeti...

A za verziju sa sirom, ponoviti isti postupak, samo od 5. stavljati izmrvljen sir izmedju jufki.


Ugrijati rostilj dobro, staviti pogacu, spustiti poklopac i poslije pola sata to bude ovako...




5 comments:

  1. Divna li je!!! A ja sam na dijeti:(

    ReplyDelete
  2. Ej, svaka čast! I nama je odlična u svakom izdanju ali moramo malo pripaziti na liniju! Drago mi je da ti se svidjela i hvala na povjerenju!

    ReplyDelete
  3. Ne da nije tajna nego si se totalno izvestio oko nje,Oldicno ti ej ispala..opet;))

    ReplyDelete