Friday, December 20, 2013

Kokosov Orah

 
 
Bio sam prije par mjeseci u Podgorici. U povratku, zbog izgubljenog pasosa (srecom brzo nadjen), propustio sam let preko Beca iz Podgorice. Za iduci let sam trebao da cekam 3 dana. Zbog toga sam otisao do Beograda, pespavao i sutradan nazad za Toronto.
 
E kakve ovo sada veze ima sa ovim postom...obicno bi bilo 'ama bas nikakve', ali sada ima. Na odlasku iz Beograda mi je ostalo nekih dinara, i potrosio sam ih na Plazma Keks.
Ovde (Toronto) jedno vrijeme nije bilo da se kupi Plazme. Razlog (ovo moze da bude urbana legenda, o.a.) je da zbog velike kolicine vitamina, Plazma spada u kategoriju 'lijekova', pa se onda nesto moralo prilagodjavati tim pravilima...Kako god, ja sam se vratio sa gomilom Plazme Keksa nazad.

 

Trazeci recepte za sitne kolace, naletio sam na recept za Kokosov Orah. Jednostavan da se napravi, zadovoljava potrebu za orasima, kokosom, suvim smokvama...

Nisam imao mlijeka u prahu, pa sam onda umijesto margarina, mlijeka u prahu, vode i secera koristio kondenzovano mlijeko (koje je zasladjeno) i malo badema. Recept za preporuku.




Potrebno:

20 polovina oraha
10 suvih smokvi

za tamnu masu
1dl vode
150 g secera
125 g putera
250 g mlevenog keksa
3 kasike tamnog kakaoa

za bijelu masu (kod mene)
200 ml zasladjenog kondenzovanog mlijeka
50 g badema
150 g kokosa

i jos
100 g kokosa za uvaljanje

A napraviti ovako:

1. U posuditi staviti secer i vodu da prokuva. Dodati puter i kuvati par minuta. Dodati kakao i keks, sve dobro promijesati i ostaviti da se ohladi.

2. Pomijesati mlijeko, bademe i kokos. Ostaviti sa strane

3. Potopiti smokve u mlakoj vodi na par minuta, pa ih ocijediti. Puniti smokve sa orasima.

4. Ohladjenom tamnom masom obloziti smokve, pa opet sve staviti na hladjenje.

5. Bijelom masom obloziti ohladjene smokve, pa ih uvaljati u kokos, pa opet sve ostaviti na hladjenje.



6. Ohladjene kugle rezati na pola


pa opet na pola...



Prijatno!


No comments:

Post a Comment