Thursday, February 13, 2014

Mafini sa borovnicama i cimetom



Mafini (muffin) je jedno od jela za koje ne znam da li ima korektan prevod sa engleskog na sada mnogobrojne balkanske jezike. Ovde su uobicajeni, ima ih na svakom koraku, raznih velicina, kao i ukusa. Zbog toga se i rijetko kada odlucimo da ih napravimo, kada ih neko pozeli, onda ih kupi...

Ranka je ona koja ih vecinom pravi, a ovaj put sam se i ja isprobao u tome. Jednostavni i brzi da se naprave, moze da se koristi sta god da se nadje u kuhinji. Napravio sam ih sa borovnicama i cimetom, mozda malo neobicna kombinacija, ali je ispalo sasvim u redu, po Lakijevim i mojim ocjenama.


Namjerno sam ih napravio malo manje, tako da nemaju uobicajenu pecurkinu 'kapu'. To se lako moze napraviti sa dodavanjem vise tijesta u papirne kalupe.



A evo kako je to kod mene bilo.

Potrebno:

150 g brasna
80 g smedjeg secera
1 jaje
45 ml ulja
175 ml mlijeka
dvije kasikice praska za pecivo
'mrva' soli
malo naribanog stapica cimeta
200 g borovnica

A napraviti ovako:

1. Prosijati brasno i prasak za pecivo. dodati so i secer, promijesati.
2. Dodati mlijeko, ulje i jaje, pa sve opet promijesati.
3. Naribati cimeta po zelji i ukusu.
4. Dodati borovnice.


5. Sipati u kalup za mafine oblozen papirnim korpicama, dovoljno za 12 manjih mafina.
6. Peci u ugrijanoj rerni na 175°C 25 minuta, pa izvaditi iz rerne i ostaviti jos deset minuta da se ohlade.


7. Ako ih ostavite na prometnom mjestu, neki nece stici da se ohlade...

Prijatno

No comments:

Post a Comment