Wednesday, February 26, 2014

Pancakes ili Americke Palacinke

 


Evo jos jednog posta sa imenom teskog za prevodjenje...

'Pancakes' je jelo koje se jede za dorucak. Svaki restoran ih ima na svom jelovniku (naravno ako radi prijepodne). Moguce ih je kupiti i zamrznute, i kao suvu smjesu kojoj se samo voda ili mlijeko i jaja doda, pa promijesa i pece. Definitivno su najbolje sa javorovim sirupom, mada ih mi i nismo probali drugacije.

A za ime, kada smo dosli u Kanadu i prvi put probali 'americke palacinke', ja sam probao da objasnim da mi isto imamo palacinke, ali su nase onako puno tanje, sire, i mogu da se mazu, filuju, pa da se urolaju...pogleda mene covjek i rece:

 'You mean crepes?', ili u prevodu 'Ti mislis 'crepes'-palacinke'.

Tako da ljudi imaju nase palacinke, a sto mi ovo zovemo isto palacinke, e to mi nije jasno. U svakom slucaju, nije tesko da se napravi, sastojci su uglavnom pri ruci, i vrijedi ih probati.

 
 
Evo kako je to kod mene bilo.
 
Potrebno:
 
200 ml mlijeka
15 ml providnog sirceta
140 g brasna
30 g secera
kasikica praska za pecivo
pola kasikice sode bikarbone
pola kasikice soli
1 jaje
30 g istopljenog putera
 
A napraviti ovako:
 
1. Pomijesati sirce sa mlijekom i ostaviti na 5 minuta da se mlijeko 'usirci'. Imjesto ovog, moze se koristiti i mlacenica-buttermilk.
2. Pomijesati brasno, secer, prasak za pecivo, sodu bikarbonu i so u vecoj posudi.
3. Izmiksati jaje i istopljeni puter u 'usirceno' mlijeko
 

4. Sipati smjesu sa brasnom u mlijeko pa mijesati dok se ne razbiju grudvice



5. Sipati oko 50ml tijesta na uljem poprskanu , ugrijanu teflon tavu, poravnati kutlacom i peci dok se ne pojave mjehurici na povrsini. Okrenuti 'pancake' i peci dok ne dobije smedjkastu boju sa druge strane. Ide jako brzo.
 
 
Prijatno.


 


No comments:

Post a Comment