Monday, October 25, 2010

Kifle 'Prasici'


Dok sam citao recept za Paganini tortu na Cafe Chocolada blogu, ugledao sam sliku ovih prasica i nisam mogao da odolim a da ih ne napravim. Za tijesto sam koristio isto tijesto kao za Pogacu Cvijet.

Lazar je uvijek raspolozen za pomoc, tako da je i ovog puta bio tu. Jos uvijek u pidzami, lijeno nedeljno jutro a prasici idealni da se moze iskoristiti njegova pomoc...

A napraviti ovako:



Tijesto razvuci na 1cm debljine, casom precnika 6-7 cm ili vec sta se ima vaditi vece krugove i slagati na podmazani, pobrasnjeni pleh. Premijesiti tijesto, razvuci opet pa manjom casom ili cepom za flase (i ja sam ga koristio :)), vaditi manje krugove za nosice i slagati ih na vece. Spajati ih umucenim zumancetom. Za usi isjeci trake i praviti male trouglove i koristiti ih za usi. Premazati sve sa umucenim zumancetom. Staviti zrna bibera za oci, i nozem napraviti male zareze na nosu.


Peci na 200⁰ C 15 minuta, ili dok ne dobiju zlatno zutu boju. Izvaditi ih iz rerne i klopati, nece stici da se ohlade...

1 comment: