Monday, January 3, 2011

Ajme koliko nas je...Decembar 2010


Prije svega Sretna Nova Godina, puno zdravlja i srece zelim svima.

Moram da se izvinem na malom kasnjenju sa objavljivanjem recepata prispjelih tokom mjeseca Decembra, kao i na bas redovnom ili skoro nikakvom odgovoru na poslatim receptima.
Malo sto zbog praznika, a vise zato sto smo bili na putu duzi period i to mi se nekako iskralo.

Ali dosta jadikovanja, ovde smo zbog igre  Ajme koliko nas je... koju je pokrenula Snjezana sa bloga  Dalmacija Down Under Imao sam cast da budem domacin (veliko hvala Martini sa bloga na putovanju..., na ukazanom povjerenju), i u isto vrijeme privilegiju da vidim sve recepte na jednom mjestu o gospodjici sargarepi/mrkvi i gospodinu paskanatu/pastranjaku. Stiglo je 38 recepata od 18 ucesnika, i kao svi prije mene odluciti ko da dobije nagrade je nemoguce. O tom potom, a evo i slika sa linkovima

Ana Kasicica Secera i Prstohvat Soli































Mihaela La casa de vainilla
















Mery Slatki Kutak by Mary








Sorbet od Mrkve


Timna i Tadeja T and T kitchen 

















Pravo uzivanje da se vidi, a vjerujem i da se proba...

E sada nagrade, provjerenom metodom izvlacenja imena, pobjednici po abecednom redu za mjesec decembar 2010 su

Dunja
Mihaela
Sweet Green
Taci*

*Zbog objektivnih razloga (moja zaboravnost i neazurnost) Tanjin Cuspajz nije imao sansu da bude izvucen za nagradu, tako da je specijalni ziri u sastavu 'jedinog mene' odlucio jednoglasno da Taci isto dobije nagradu.

Ako mi (dobitnici nagrada) posaljete adrese na e-mail, radu cu spakovati neku sitnicu (za kuhinju) i poslati vam, kao i objava na blogu.

I na kraju najvaznija stvar, domacinstvo igrice prepustam Sandri sa bloga Mlin Nas Nasusni, puno pozdrava

Zoran

p.s.
Ako sam zaboravio da postavim neki od recepata ili pomijesao slike/linkove, izvinjenje unaprijed i javljajte da odmah mijenjam :).


11 comments:

  1. Kao prvo sretni praznici i sve najlepse u Novoj godini!;)) Tema je bila odlicna, a kad se svi receptici posle lepo srede ovako na jednom mestu, onda mozemo da ih natenane pregledamo, jer obicno nesto promakne... cestitke svim ucesnicima i pobednicima ovaog kruga, a pozdravljamo i nasu novu domacicu i cekamo sa nestrpljenjem sledeci zadatak!:))) puno pozdrava...

    ReplyDelete
  2. Sretna Nova!

    Odlican krug igrice i (skoro pa)* odlicno obavljena prezentacija :P
    Cestitke pobednicama i specijalna cestitka nasoj Maloj kuharici na izboru za januarsku domacicu. Izuzetno mi je drago sto je ona izabrana.

    ------------------------------------------------
    *Ja falim i moj cuspajz! :smajlikojisemrsti: To mi se svetis za post ccc
    :))))))))

    ReplyDelete
  3. Sve čestitke domaćinu i budućoj domaćici.Svi recepti su predobri!

    ReplyDelete
  4. Zorane, cudo da si stigao sve na vreme odraditi! Ajmeeeeee, koliko nas ima!!! Jako su lepi svi objavljeni recepti i nije ti bilo lako. Cestitam ucesnicima i pobednicima i zahvaljujem na izboru januarske domacice! Hvala! Vidimo se kod mene na blogu! Dobrodosli!

    ReplyDelete
  5. Odlični recepti koje mi je uvijek drago vidjeti ovako na jednom mjestu. Čestitke tebi Zorane na odlično odrađenom poslu ! Čestitam nagrađenima , kao i Sandri, našoj novoj domaćici i sa nestrpljenjem očekujem novu temu !

    ReplyDelete
  6. Cestitke nagradjenima i novoj kuharici, a prvenstveno Zoranu na izvrsno obavljenom poslu! Sve najbolje i jedva cekam slijedecu temu. Odoh sad kod Male Kuharice u posjet :)

    ReplyDelete
  7. Zorane, čestitke na uspješno završenom krugu igrice!! puuno finih stvari na jednom mjestu :)

    ReplyDelete
  8. Hvala svima na lijepim rijecima, bilo je uzivanje biti domacin svima vama.

    @taci @sweetgree...javljajte adrese da mogu poslati nagradice...

    ReplyDelete
  9. Odlican krug! Nisam ni kontala koliko se finih jela moze spremiti od sargarepe... sad znam gde cu kad izgubim inspiraciju :)
    Cestitke domacinu i svim ucesnicima!!!

    ReplyDelete
  10. Sve najbolje u Novoj godini! Odlican krug igrice. Cestitke svim ucesnicima ...

    ReplyDelete
  11. Hvala specijalnom ziriju! :)))
    Poslala.

    ReplyDelete