Friday, November 12, 2010

Mushroom Chocolate Cookies

For recipe in english, please scroll down



Lusitania sa bloga na putovanju je u okviru igre ajme, koliko nas je, pokrenuta by Monsoon, za mjesec novembar zadala pecurke kao namirnicu, a poseban izazov je da se napravi dezert sa njima. Uzelo mi je malo vise vremena da nadjem nesto odgovarajuce za dezert. Recept je modifikovani recept za Mushroom Chocolatte Cookies  iz knjige Fresh Mushroom Cookbook by Sybil Henderson, bar tako kaze moje istrazivanje sa neta.
Cookies su laki da se naprave, svi sastojci su bili spremni, jedini mi je problem bio sto sam morao da ih pravim u tajnosti. Nisam mogao da dozvolim da neko vidi da pecurke idu u kolacice. Znam sigurno da ih niko ne bi ni probao. U pocetku sam htio da sve napravim sa pola mjere, a kada sam isjeckao pecurke vidio sam da tih 75g je u stvari citav cup, a i jedno jaje bi mi bilo tesko da se podijeli na dva, tako da sam zavrsio sa punim mjerama, i nije mi zao.


Sinoc su napravljeni, jutros im je brojno stanje drasticno opalo, a danas kada se vratimo kuci vjerujem da ih vise nece biti. Jos uvijek klinci nisu upoznati sa cinjenicom da su jeli i uzivali u cookies sa pecurkama i nisam siguran ni da cu im reci :).

Potrebno:

75g sitno isjeckanih pecurki
115g putera
200g smedjeg secera
60g cokolade za kuvanje
2 kesice vanilin secera - 18g
1 egg
125ml slatke (neutralne) pavlake
350g brasna
1 kasikica praska za pecivo
pola kasikice sode bikarbone
75g isjeckanih pecenih ljesnika
75g isjeckanih badema
50g kandirane tresnje



A napraviti ovako:

Izmiksati pjenasto puter sa smedjim secerom. Dodati jaje i vanilin secer, nastaviti sa mjesanjem dok se jaje ne umuti. Dodati istpoljenu i malo prohladjenu cokoladu. Promijesati. Prosijanom brasnu dodati prasak za pecivo i sodu bikarbonu, pa sve dodati umucenom puteru sa secerom. Dobro promijesati, pa dodati ljesnike, bademe, tresnje i pecurke. Opet izmjesati. Vaditi kolacice (ja to radim sa kasikom za sladoled) i redati na podmezani pleh. Malo spljostiti izvadjene kugle.



Peci u ugrijanoj rerni na 175°C 12 minuta. Provjeriti poslije 8-9 minuta da ne izgore. Izvaditi iz pleha i sacekati da se prohlade.



Recipe in English

You’ll need:

1/2 cup butter or margarine
1 cup firmly packed brown sugar
1 egg
2 ‘sachets’ of vanilla sugar or 1 tablespoon
2 squares unsweetened chocolate, melted and cooled
2 cups flour
1 teaspoon baking powder
1/2 teaspoon baking soda
1/2 cup whipping cream
1/2 cup chopped maraschino cherries
1/2 cup chopped almonds
1/2 cup chopped roasted hazelnuts
1 cup coarsely chopped fresh mushrooms

And make like this:

Cream butter and sugar until fluffy. Add egg and vanilla sugar: beat thoroughly. Stir in chocolate. Sift flour, baking powder and baking soda. Add to creamed mixture with whipped cream. Mix well, add remaining ingredients. Drop with ice-cream spoon 2 inches apart on greased cookie sheet. Bake at 350°F for 12 minutes  or until done.  Remove from pan and cool.

4 comments:

  1. He he, imam identičan recept :))
    Razmišljala sam da li da ih pravim ili ne, ali sam odustala i pravila piletinu u umaku :D
    Kakav je ukus? :))

    ReplyDelete
  2. Koliko sam uspio da vidim, ovo je i jedini recept...Ja sam ga malo promijenio, ne sto sam probao da budem pametan, nego nisam imao kiselu pavlaku, pa koristio slatku, kao i sa ekstraktima, vanilin secer je bio super.

    Hmm, ukus je fantastican, jedini problem je sto se pecurke i ne primjete. Tresnje, ljesnici, bademi i cokolada su puno dominantniji, tako kada iduci put ih budem pravio, pecurke ce da idu vani, a suvo grozdje ce ih zamijeniti.

    Pozdrav

    Zoran

    ReplyDelete
  3. e svaka čast, nikad mi ne bi palo na pamet staviti gljive u keksiće, jest da sam pretraživala po netu i knjigicama za kakvom idejom, no nisam naišla na ništa s gljivama u desertu pa odustala
    odlično i svakako ću jednom prilikom isprobati

    ReplyDelete
  4. Nije mi ni na kraj pameti palo da potražim neki recept sa pečurkama u slatkoj kombinaciji. Jednostavno to meni nekako ne ide. :) Svaka čast! Lepo izgleda, a stvarno me zanima ukus. Ko zna...možda i probam recept.

    ReplyDelete