Thursday, March 31, 2011

Pogaca 'Suncokret'

For recipe in english, please scroll down



Ovaj vikend sam bio u `gostima`kod Vere sa bloga Astal-Kuhinja Moje Ravnice, u okviru igre FBIRukavice.
A tamo super blog. Vecina vojvodjanskih recepata, i slanih i slatkih. Nekako po obicaju prvo krenem da citam o pogacama. Pogaca Suncokret mi je odmah zapala za oko i 'bacio' sam se na posao. Recept je Verin, jedina promjena je u broju izrezanih dijelova kao i slaganju pogace. Ne sto sam htio da slazem drugacije, ngo sam radio po 'sjecanju' i na kraju izgled pogace nije bas kao kod Vere. Kako god, jako ukusna i lijepa pogaca, a evo kako sam ja to uradio...


Potrebno:

250 ml vode
500 g brasna
7 g instant kvasca
1 kasika secera
1 jaje
1 kasika soli
15 ml ulja
50 g bijelog sira
50 g istopljenog putera

A napraviti ovako:

Staviti kvasac u 250ml tople vode, dodati kasiku secera pa ostaviti da se kvasac aktivira. Nadosli kvasac umijesati u prosijano brasno kome je dodato so, jaje i ulje. Ostaviti tijesto na toplom oko 1 sat da se zapremina udvostruci.
Nadoslo tijesto podijeliti na 7 jednakih loptica. Razvaljati oklagijom prvu lopticu pa je premazati rastopljenim puterom. Isto uraditi i sa drugom lopticom pa staviti na prvu. ponoviti tako sa svih sedam. Zadnju ne treba premazivati puterom. Tako slozenu 'jufku' rastanjiti sto vise moguce. Izrezati obod debljine 5 cm pa taj 'prsten' izrezati na 12 dijelova. Puniti svaki sa malo sira, umotati i slagati u sredinu nauljenog i pobrasnjenog kalupa precnika 24 cm. Krug koji je ostao izrezati  unakrsno, na 16 dijelova, pa trokutice urolati.

Sloziti ih oko urolanih 'valjaka'



Ostaviti da naraste  na toplom dok se rerna ne ugrije na 200°C, a onda peci oko 25 minuta ili dok ne porumeni. Izvaditi iz rerne, ostaviti da se prohladi (yeah right) i ...

7 comments:

  1. I meni je taj recept zapeo za oko, super ti je ispalo!

    ReplyDelete
  2. odličan recept, ovo će biti isprobano, baš zabavno i zgodno

    ReplyDelete
  3. I onda uživati..nastavno na tvoju zadnju rečenicu..Jako lijep.

    ReplyDelete
  4. Stvarno je predivno napravljena.Draga moja hvala ti od srca!Meni je ovo najdraza pogača!

    ReplyDelete
  5. @sweet i @Tamara, hvala lijepo...vrijedi probati.
    @Dilajla, bas tako, ...uzivati...

    @Vera, ovo je stvarno dobra pogaca, uvijek moze biti drugacija sa razlicitim filovima.
    A da ne bude zabune, '...draga moja...' kod mene nece moci proci, '...dragI moj...', mi puno bolje stoji :).

    ReplyDelete
  6. Meni je malo presvijetla, ja bih ju jace zapekla, a tepsija je premala pa izgleda kao neki koralj:)) - sve juri napolje.
    Nadam se da ne zamjeras na zamjerkama:) cini mi se kao da bi ugrizla ona mene prije nego ja nju:)
    A sada pohvala, vidi se cak i na slici da je tijesto super uspjelo, tako je vazdusasto i meko...(samo da je maaaalo tamnije)!

    ReplyDelete
  7. @melrose...hvala na kritici, trebal je jos malo da se zapece. Za oblik, nije toliko do male tepsije, koliko do slaganja malih 'valjaka' I 'prizmi'. Vidi se na slici kada sam rolao 'prizme' da su urolane da imaju 'spic'.
    I kada su se slozile oko 'valjaka' one su ostale 'nazubljene'... Na kraju to mi je bilo u stvari sasvim ok, dalo je pravi izgled suncokreta, bez latica :).
    Izgled se moze korigovati lako, sa razlicitim sdimenzijamam izrezanih dijelova. A kada se klopa, onda se samo odlomi jedna 'prizma' ili 'valjak'.
    Iduci put pazim vise na pecenje, hvala na posjeti I puno pozdrava.

    ReplyDelete