Saturday, December 4, 2010

Ajme, koliko nas je....decembarska tema

Juce sam dobio e-mail od Lusitanie sa bloga na putovanju... sa pitanjem da li bih bio 'domacica' za mjesec decembar u igri ajme koliko nas je...

Lusitanijin poziv me je iznenadio, zbunio i obradovao.

Kako je nemoguce da budem 'domacica', a rijec 'domacin' opet nije prikladna za ovu igru, ja sam odlucio da budem 'host' za mjesec decembar u igri za food bloger-e, ajme koliko nas je...
Probao sam da odaberem namirnicu koja je lako dostupna svima, moze da se koristi i u slanim, a i u slatkim jelima, a isto tako da ima i odlike namirnice za zdravu hranu. Htio sam da izaberem nesto sto je uglavnom sporedna stvar u jelima, a zasluzuje vecu ulogu...
Tako da za ovaj mjesec namirnica koja ce da igra glavnu ulogu u igri ajme koliko nas je... je 

SARGAREPA/MRKVA i/ili PASKANAT\PASTRNJAK


Zahvaljujem se Lusitaniji na ukazanom povjerenju da budem 'host' ovog mjeseca. Saljite vase radove na goodfoodmaybe@gmail.com.

 Molim vas da mi posaljete sa linkom i sliku koju bi volili da vidite na kraju kao attachment, ja se moram izvinuti Lusitaniji, ja to prosli mjesec nisam radio :(.


Puno pozdrava svima i nadam se da vam nece biti dosadno ovaj mjesec u druzenju sa sargarepom/mrkvom i paskanatom.

A evo od mene jedne supice da krene igra za ovaj mjesec.

http://goodfood-maybe.blogspot.com/2010/12/carrot-and-parsnip-soup.html

17 comments:

  1. Cestitke domaćine :)
    Odlična tema!

    ReplyDelete
  2. Prvo sto mi je palo na pamet kad sam videla koja je tema, bila je jedna fina supica sa domacim rezancima...ali to bi bilo suvise jednostavno, tako da cu morati nesto drugo da smislim!;)) Pozdrav za naseg domacinai verujem da ce imati pune ruke posla kad mu zatrpamo inbox sa receptima!;)))
    p.s. svidja mi se novi detalj na blogu, odlican izbor muzike!;))pozzz

    ReplyDelete
  3. Pa, neka ti je sa srećom domaćine - hostu :) Čestitam!

    ReplyDelete
  4. prije svega čestitke na izboru za "domaćina" ili hosta :) ! A i na izboru teme, odlična !!

    ReplyDelete
  5. O bas mi se svidja tema, cestitam domacine!

    ReplyDelete
  6. Cestitam! Sa zadovoljstvom cu ucestvovati!

    ReplyDelete
  7. Hvala svima, cekam na recepte...

    ReplyDelete
  8. Cestitke i od mene! Zanimljiva tema, cujemo se uskoro :)

    ReplyDelete
  9. Čestitike naš dragi domaćine-domaćice ha,ha...

    ReplyDelete
  10. čestitke, baš odlična tema, imam baš jedan receptić što sam neki dan dobila da ga isprobam, došlo ko naručeno

    ReplyDelete
  11. Cestitke i od mene. Odlicna tema :)

    ReplyDelete
  12. Prvi put sam ovdje pa red je da pozdravim :)
    Puno pozdrava iz Pule!

    ReplyDelete
  13. jos jedan zanimljivi blog.:)
    drago mi je da ova igrica ide i dalje i da se krug siri.:)
    javljam se uskoro s nekim finim recepticem...
    lijep pozdrav zorane.

    ReplyDelete
  14. Hvala svima, a posebno onima koji su dosli prvi put ovde, drago mi je da nisam 'promasio' temu, nije lako biti 'domacica' ovakvoj uvazenoj grupi...

    Pozdrav svima

    ReplyDelete
  15. Zdravo Zorane,
    Cestitam na izboru za "domacicu" decembarskog kruga! Tema mi se dopada, mada priznajem da sam malo u problemu jer ne koristim ove namirnice kao glavne zvezde u jelima. :))

    ReplyDelete